Dagbesteding

Op zoek naar een geschikte dagbesteding?

Stichting Zorghoeve Sequoiahof biedt mensen met een beperking zinvol werk in de vorm van dagbesteding.
Het hebben van werk en/of zinvolle dagbesteding is een fundamenteel element in iemands leven. Ook in dat van personen met een beperking. Wij ondersteunen hierbij als dat nodig is. Het hebben van werk of dagbesteding zorgt niet alleen voor een dagritme, maar geeft betekenis aan het dagelijkse leven: het gevoel hebben zinvol bezig te zijn, iets toe te voegen, plezier beleven, uitgedaagd worden en in verbinding staan met anderen.

Onze unieke siertuin en theetuin zijn open voor bezoekers. Van harte welkom om een kopje koffie/thee met wat lekkers te komen nuttigen en onze tuin te bewonderen! Wij verzorgen ook lunches en High Tea’s. Bekijk gerust onze Menukaart

Ook voor een drankje met een borrelplank kunt u bij ons terecht.

Wij zijn op zoek naar deelnemers en/of vrijwilligers;
–       Die het leuk vinden om werkzaamheden te verrichten in de keuken,
–       Het leuk vinden om eten en drinken te serveren aan onze bezoekers,
–       Graag in onze unieke tuin willen werken.

Heeft u interesse? Dan vragen wij u een email te sturen naar: theetuin@sequoiahof.nl en zullen wij contact opnemen en u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.