Dagbesteding

Op zoek naar een geschikte dagbesteding?

Stichting Zorghoeve Sequoiahof biedt mensen met een verstandelijke beperking zinvol werk in de vorm van dagbesteding.
Het hebben van werk en/of zinvolle dagbesteding is een fundamenteel element in iemands leven. Ook in dat van personen met een (verstandelijke) beperking. wij ondersteunen hierbij als dat nodig is. Het hebben van werk of dagbesteding zorgt voor verrijking. Het zorgt niet alleen voor een dagritme, maar geeft betekenis aan het dagelijkse leven. Het gevoel hebben zinvol bezig te zijn, iets toe te kunnen voegen met een bijdrage, plezier beleven, uitgedaagd worden en in verbinding staan met anderen.

Naast onze recent geopende woonhoeve hopen wij d.v. 12 mei 2018 een dagbesteding te openen voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Dit zal zijn in de vorm van een theetuin. Onze unieke siertuin blijft open voor bezoekers en er komt een mooie locatie bij waar onze bezoekers een kopje koffie/thee met wat lekkers kunnen krijgen. Ook zullen wij simpele lunches gaan verzorgen.

Ook bieden wij op woensdagmiddag en zaterdag opvang aan minderjarige kinderen.

Wij zijn op zoek naar cliënten;
–       Die het leuk vinden om werkzaamheden te verrichten in de keuken,
–       Het leuk vinden om eten en drinken te serveren aan onze bezoekers,
–       Graag in onze unieke tuin willen werken.

Wij bieden onze dagbesteding op maat. Heeft u interesse? Dan vragen wij u een email te sturen naar; theetuin@stichtingzorghoevesequoiahof.nl en zullen wij contact opnemen en u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.